niedziela, 14 lipca 2013

Bransoletki z koralików

Witajcie :) Moje kolejne próby koralikowe za mną. Ty razem oglądałam fajny filmik i znowu mnie wzięło :) Nie miałam więcej koralików, aby porobić kolejne kompleciki, ale mam nadzieję to zmienić po kiermaszach.
A oto moje dziełka:

 Pierwsza w odcieniach turkusiku :)




Druga w fioletach i różu





I jeszcze razem



Bardzo lubię szkło cracle, więc w każdej się ono pojawiło. Bransoletki wykonane są na żyłce, a filmik instruktażowy zainteresowani mogą znaleźć TU. Dziewczyna bardzo czytelnie pokazuje krok po kroku, jak zrobić taką bransoletkę. Jest ona wbrew pozorom łatwa w wykonaniu, a jedynie dość czasochłonna. Ale dla efektu warto trochę się pobawić :) Ja moje zamierzam wystawić na sprzedaż - może znajdą się chętni do ich nabycia na najbliższych imprezach lokalnych. Ale to czas pokaże :) Póki co gorąco dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny u mnie oraz za każdy zostawiony komentarz. Fajnie, że wspieracie mnie dobrym słowem :) Gorąco pozdrawiam i życzę spokojnej nocki.

19 komentarzy:

  1. Jolu coraz to inne techniki nam ujawniasz - super są śliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu :) Wiesz, jak to jest: nowe wciąż kusi ;) Pozdrowionka

      Usuń
  2. Jolcia kusisz mnie biżuterią ,ten fiolecik jest boski ,kto wie czy i ja kiedyś nie spróbuję coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Danusiu :) Zabawa jest bardzo fajna, a i efekt niczego sobie :) Może i zdolne rączki córy coś stworzą? :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. ulala, bardzo ładne. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja też powtórzę po francusku... ooh la la! :) Naprawdę piękna i kusi by taką stworzyć. Piękny pomysł ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jolu powiem Ci,że jestem zachwycona;)Cudniaste kolory,pięknie i estetycznie wykonane.Ta w fioletach jest rewelacyjna;)Aż z ciekawości zerknę jak powstają takie cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko bardzo fajnie i prosto się je tworzy :) Gorąco polecam i pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękne są:) ta w odcieniach fioletu jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne bransoletki:) Uwielbiam takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) turkusowa w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam, że fioletowa mi się bardziej podoba, ale potem znów, że turkus. I teraz sama nie wiem :) obie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne bransoletki ja robiłam kiedyś podobną. Super wyszły.. blog mi sie bardzo podoba.. Zapraszam również na mój nowy blog http://roxahandmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna biżuteria. Fiolet i turkus bardzo lubię, więc trafione w sedno. ;-)
    Zapraszam także na mój facebook https://www.facebook.com/bizuteria.mia.bijou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.