środa, 9 marca 2016

Na specjalne życzenie ;)

Witajcie Kochani :) Na specjalne życzenie pewnej osóbki, postanowiłam umieścić krótki post o moich ostatnich pracach. Pokażę Wam troszkę Wielkanocy oraz codzienności :) Zapraszam do oglądania.












Teraz troszeczkę innych okazji :)



To tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że zdjęcia Was nie zanudziły i chociaż troszeczkę oddały to, co w ostatnim czasie porabiałam. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj czasami zaglądną i życzę spokojnej nocki :)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace :-) Piękne wielkanocne ozdoby.
    A tort... tort wygląda przepysznie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo Ci dziękuję za te ciepłe słowa :) i za odwiedzinki. pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Elu, jak zawsze jesteś niezawodna w odwiedzinach, chociaż ja zawalam na całej linii :( Bardzo Ci dziękuję za wizytę i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ojejku ile pięknych wielkancnych cudeniek! Jestem zachwycona tymi pięknościami :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.