niedziela, 23 lutego 2014

Kolczyki z dziurą ;)


Witam wszystkich niedzielnie :) Dzisiaj mam do pokazania kolczyki z dziurą przygotowane specjalnie pod siódemkowe wyzwanie u Danusi. Pierwszym tematem do przerobienia była "dziura". A oto moja interpretacja :)
Trójkątne kolczyki z dziurą (także trójkątną ;) ). Pomysł i zarazem wzorek na nie zaczerpnęłam z "Twórczych Inspiracji" zeszyt 4/6 z roku 2013.
A oto banerek do tegoż wyzwania

W imieniu Danusi zapraszam do niej na zabawę, gdyż w dalszym ciągu można się zapisywać.
Kończąc życzę wszystkim udanej niedzieli i miłego wypoczynku :) Zapraszam na kolejną kawusię.

26 komentarzy:

  1. Dałś radę. Jest śliczny kolczy i jest dziura. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolczyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Jolu - śliczne "dziury"!!! Życzę powodzenia i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki super , powodzenia pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki śliczne i w moich ulubionych odcieniach niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna interpretacja;)))Fajny kształt i kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i jaka dziurka kształtna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dziurą wyszło pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kreatywne dziury. gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki bardzo ślicznie się prezentują:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne kolczyki i super "dziura":)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu piękne te Twoje dziury :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolczyki i ach te dziury!!. Powodzenia w głosowaniu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki kobietki za tyle ciepłych słów :) Moje dziury nie mają szans z innymi, ale mam po prostu nadzieję na dobrą zabawę :) Tym z Was, które również biorą udział w zabawie u Danusi życzę powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolczyki:))
    Zyczę powodzenia:))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu, jaką fajną interpretację tematu zrobiłaś :)) Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie Arte Głażejówka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem niezłe cacko z dziurką :) Dziekuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolu świetnie poradziłaś sobie z dziurawym tematem.
    Powodzenia podczas głosowania i trzymam kciuki za wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu dziękuje za wzięcie udziału w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne :) powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne:) trzymam kciuki by wygrały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej bardzo ciekawie zrobione :) takie trójkąciki. Oczywiście niech wygrają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za udział w CANDY:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.