środa, 22 stycznia 2014

Dzień Babci, Dzień Dziadka :)

Witajcie :) Wczoraj był Dzień Babci, dzisiaj mamy Dzień Dziadka. U mnie prawie wszyscy już dostali swoje prezenty - jeszcze tylko jedna para czeka. Ale już niedługo. A co dostali? Oczywiście coś robionego ręcznie. Moje dzieci porobiły laurki, ale mama nie mogła się powstrzymać aby czegoś nie stworzyć ;) Tak więc powstały:
  1. serducha inspirowane kursikiem Gosi Żurczak


 2.Koszyczki wykonane z papierowej wikliny splotem ósemkowym z różami z krepy



 



3. I oczywiście serduszkowe drzewko z poprzedniego postu :)

Część ozdóbek już rozdana, życzenia złożone, a dziadkowie zadowoleni :)) A tym babciom i dziadkom, którzy być może czytają tego posta składam najserdeczniejsze życzenia, dużo zdrówka i wiele radości każdego dnia no i oczywiście wnuków dających sens życia :)
Moi drodzy kończę, bo wiele pracy przede mną - właśnie jestem w połowie frywolitkowania koronki na woreczek komunijny córki. Dorabiam też nagrody w moim Candy, na które serdecznie zapraszam. Dziękuję wszystkim pamiętającym o mnie i wpadającym z odwiedzinami na kawusię :) Życzę wszystkim spokojnego wieczoru.

27 komentarzy:

  1. Szczęściarze z babć i dziadków, którzy takiego skarba Jolcie w rodzinie mają. Bardzo ładne upominki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaha, dzięki Weroniczko :) Ale miodziku wlałaś na moje serducho ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Upominki wykonane z myślą o danej osobie cieszą bardzo , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to zarówno osobę wykonującą, jak i obdarowaną :) dziękuję Dusiu za odwiedzinki - ściskam :)

      Usuń
  3. Jak kolorowo u Ciebie Jolu,koszyczki piękne a dziadkowie zadowoleni,więc nic więcej nie trzeba chyba już do szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza, że dziadkowie zadowoleni :) I o tę ich radość przede wszystkim chodzi. Pozdrawiam cieplutko Danusiu :)

      Usuń
  4. Prezenty wspaniałe !!!!
    Babcie i dziadkowie napewno zadowoleni.
    Powodzenia przy woreczku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję :) Połowa już zrobiona, a teraz zbieram siły do drugiej ;) Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Joluś jak zawsze pięknie i zachwycająco. :) Jak ja Ci zazdroszczę tego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, kochana na pewno wiele potrafisz wykonać, tylko nie wszystko ujawniasz światu :) A Twój talent kulinarny ja z kolei zawsze podziwiam, choć nie zawsze komentuję, za co przepraszam. pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Witaj Jolu:) Takie prezenty wykonane własnoręcznie cieszą najbardziej:) Babcie i dziadkowie z pewnością zachwycili się ślicznymi prezentami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu :) Dawno Cię nie widziałam w naszym blogowym świecie. Dziękuję że do mnie zaglądnęłaś i zostawiłaś przemiły komentarz :) pozdrawiam Cię cieplutko i mam nadzieję, że mój problem z zostawianiem komentarzy u Ciebie już minął.

      Usuń
  7. Takie upominki od serca sprawiają najwięcej radości. Urocze są te koszyczki - pełne kwiatów i radości. Pozdrawiam Cię Jolciu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewciu :) Wszystkie babcie były bardzo zadowolone, więc ja cieszę się podwójnie :)) pozdrowionka

      Usuń
  8. Jakie energetyczne te prezenty, na pewno będą rozweselać ponure zimowe dni :)) Kursik na drzewko bardzo fajny. Dziadkowie na pewno byli zadowoleni z takich własnoręcznie robionych prezentów :) Pozdrawiam ciepło Arte Głażejówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka specjalnie taka, ponieważ wszystkie babcie lubią kolorek :) A energii nigdy dość ;)

      Usuń
  9. Śliczne upominki:) jak to dobrze mieć takie zdolności:) pełna satysfakcja zarówno obdarowującej jak i osób obdarowanych:) takie prezenty z duszą są najcenniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko masz całkowitą rację :) Każdy prezent robiony ręcznie ma "duszę" i potrafi ucieszyć bardziej, niż ten zakupiony w sklepie. Dziękuję za miłe słówka i pozdrawiam

      Usuń
  10. Piękne Jolu, ale musieli być zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że byli bardzo :) Moja babcia cały czas chodziła i podziwiała moje prace powtarzając "ale piękne" :D Ach ta moja pycha :P pozdrowionka

      Usuń
  11. Dziadek bardzo lubi własnoręczne prezenty, więc coś dla niego muszę stworzyć, a właściwie to bardzo chcę. Dodatkowo do tego wymyślę dla niego jakieś fajne prezenty na stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka no i gotowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.