sobota, 14 września 2013

Kwiatuszki w starym stylu

Witajcie :) U mnie w końcu dzisiaj zaświeciło piękne słoneczko i mogłam trochę zająć się porządkami w domu. Jednak oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła czegoś w tzw. międzyczasie :) Wczoraj wieczorkiem narobiłam kwiatuszków z kursiku Danusi, a dzisiaj postanowiłam je wykorzystać. Zanim zaprezentuję moje prace, pokażę Wam moją wczorajszą dłubaninę w całości :) A Tobie Danusiu chciałam podziękować za inspirację :)


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś od siebie, ale to już inna bajka :)
Z moich gazetowych kwiatuszków postanowiłam zrobić coś, co mogłoby zostać wykorzystane na Dzień Nauczyciela. Tak więc na pierwszy rzut poszła standardowa kartka


Wzbogaciłam ją o elementy quillingu oraz  dodałam dość mocny akcent w postaci czerwonego motylka. Na bazę kartki przykleiłam kartkę pomalowaną kawą, co dodatkowo wzmocniło efekt gazetowych kwiatów. 




Brzegi kawowej kartki potraktowałam nieco nożyczkami, co dodało uroku całości :)


Kolejną pracą jest tuba na życzenia, która "chodziła za mną" już od bardzo dawna. Postanowiłam ją okleić ręcznikiem papierowym (użyłam w tym celu kleju Vikol wymieszanego z kawą rozpuszczalną i odrobiną wody). Ozdobiłam ją sznurkiem, na który wcześniej nakleiłam kilka perełek w kolorze ciemnej oliwki. No i oczywiście użyłam moich kwiatuszków :)


Środki kwiatów ozdobiłam nieco białym brokatem, a na końce tuby nakleiłam koronkę w kolorze seledynowym.




Do wykorzystania pozostało mi jeszcze kilka kwiatuszków. Pomysł na nie już jest, tylko czasu mi potrzeba :) Dziękuję Wam Kochani za Wasze budujące komentarze, jakie u mnie zostawiacie :) Wiecie dobrze, jakim pozytywnym kopniakiem są one dla każdej z nas :) Życzę wszystkim spokojnego wieczoru przy ulubionych robótkach ;) A ja wracam do porządków sobotnich.

33 komentarze:

  1. ŚLICZNE KWIATUSZKIjaka to satysfakcja gdy się je zrobi samemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Elu - satysfakcja ogromna :) Zrobienie ich zajmuje trochę czasu, ale efekt jeszcze mocniej cieszy oko :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale pomysł , nawet gazeta może posłużyć do wykonania kwiatów pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, Dusiu więcej tak nietypowych pomysłów znajdziesz u Danusi, która wciąż nas zaskakuje swoją kreatywnością. No i dodaje odwagi do wykorzystywania w swoich pracach coraz to bardziej prostych i nietypowych rozwiązań. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Piekne prace, szczególnie kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kartka i to,że pokazałaś jak z naturalnych materiałów,bez żadnych fachowych narzędzi stworzyć coś świetnego;)
    Pomysł tuby jest świetny i może ja kiedyś coś w tym temacie poczynię jeśli oczywiście pozwolisz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwolę, pozwolę :) Ja sam pomysł również gdzieś dawno temu podglądnęłam w necie, a dopiero teraz przerobiony po mojemu mogłam zrealizować. Dziękuję za odwiedzinki :)

      Usuń
  5. Jolu takie prace sprawiają ogrom przyjemności nie tylko dlatego kto robi ale i dla mnie,bo widok kwiatków raduje me serce najbardziej.Fajnie je zrobiłaś ,kartkę poczyniłaś piękną i przemyślaną .Tuba również jest świetnym pomysłem i ślicznie wykonana.Fajnie,że się zainspirowałaś i stworzyłaś coś swojego i pięknego.Pozdrowionka Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję pięknie za Twoją inspirację (z innych również mam plany skorzystać, ale nie wszystko naraz). Twoje pomysły i rady są dla niejednej z nas bardzo pomocne i powinnaś być z tego dumna :) Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozdrawiam

      Usuń
  6. Super karteczka !!!
    Tuba wyszła wspaniale !!
    Bardzo ładnie to wszystko wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Mam nadzieję, że obdarowanym także przypadnie do gustu :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Uwielbiam kwiatki ręcznie robione i robię ich sporo, ale takich jeszcze nie robiłam !!! Ale na pewno zrobię bo są świetne i dają mnóstwo możliwości i zastosowań :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię kwiaty własnoręcznie wykonane :) W zasadzie żadnych nie kupuję, ale nie wszystkie wychodzą mi tak fajne i ciekawe. Dziękuję ślicznie za odwiedziny i ciepłe słowa :)

      Usuń
  8. wspaniałe kwiatki,śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję za miłe słowa - są prawdziwą zachętą do dalszego działania :) Pozdrowionka

      Usuń
  9. Wspaniale wkomponowałaś te kwiaty i na kartce i na tubie. Podoba mi się tło pomalowane kawą, pasuje idealnie. A motylek jest jak wisienka na torcie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu dziękuję za tam miły komentarz, a motylek nie mógł być inny - po prostu taki mi właśnie pasował :)Pozdrawiam i dziękuję za wizytę

      Usuń
  10. Ale fajne kwiatuszki, bardzo podoba mi się jak sie robi coś z niczego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię bawić się materiałami, które prawie nic nie kosztują, a po przetworzeniu dają fajny efekt :) Dziękuję za odwiedzinki :)

      Usuń
  11. Piękne są te kwiatuszki, a prace, w których je wykorzystałaś - rewelacyjne:) Ślicznie wyglądają te postrzępione brzegi kartki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu :) Dziękuję za tak miłe słowa. Cieszę się, że moje prace podobają Ci się - już niedługo więcej kwiatuszków robionych ręcznie :) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Kwiatuszki urocze Jolu :) zdolna z Ciebie Babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko wzajemnie :) A broszka od Ciebie na stałe zagościła na moim jesiennym płaszczyku i bardzo dobrze się tam czuje :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  13. Śliczne te papierowe kwiatki i bardzo pomysłowe

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zachęcam do spróbowania, bo naprawdę efekt jest super :) Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. miło mi czytać tak miłe słowa :) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  15. Kwiatki nie dosyć, że gazetowe, to jeśli dobrze widzę jeszcze podpalane :) Wyglądają super! No i świetnie je Jolu wykorzystałaś, zwłaszcza tuba bardzo mi się podoba. Jak na nią patrzę, to chyba się skuszę na ozdobienie rolki po papierowym ręczniku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaa, bardzo dobrze widzisz ;) kwiatuszki są podpalane, a tuba rzeczywiście jest zrobiona z rolki po ręczniku papierowym :) Dziękuję za odwiedzinki u mnie i tak miły komentarz :) Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  16. rewelacyjnie wyglądają:)
    pozdoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam na następną kawkę :)

      Usuń
  17. Pięknie i bardzo klimatycznie,kto by pomyślał,że stare gazety mogą mieć w sobie tyle uroku...♥a to wszystko dzięki Twoim zdolnym rączkom.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.