niedziela, 12 maja 2013

Urodzinowy prezent

Prezencik dla dziewczynki

Witam Was znowu serdecznie :) Ostatnio u mnie panuje ogród, ale wieczory pozostają dla moich robótek. Dlatego niewiele tworzę, ale staram się nie siedzieć bezczynnie. I tak , jak większość z Was własnoręcznie tworzę prezenty (zarówno dla tych dużych, jak i dla małych). Na wczoraj musiałam zrobić coś dla dziewięcioletniej dziewczynki. Postanowiłam, że będzie to przede wszystkim coś na szydełku. Powstała więc maleńka saszetka na różaniec (za 2 tyg. dziewczynka przystępuje do I Komunii Św.), bransoletka a do niej opaska oraz dodatkowo karteczka. A moje tworki prezentowały się Tak :)
Saszetka - niestety źle rozmieściłam napis, ale mam nadzieję, że dziewczynce nie będzie to przeszkadzało



Komplecik dla małej damy




Aby bransoletka łatwo sie nakładała na rączkę oraz dobrze na niej trzymała, w środek wszyłam zwykłą gumkę do włosów w kolorze włóczki.
No i na koniec karteczka


Zdjęcie nie jest najlepsze, gdyż zapomniałam obfotografować ją w domu. A to powyżej pochodzi z jednego z kiermaszów.

Całości prezentu dopełniała książka, ale to już nie mój wyrób, więc fotek nie będzie :)
Na koniec chciałabym podziękować wszystkim, którzy do mnie zaglądają, a w szczególny sposób za pozostawianie komentarzy. Bardzo gorąco pozdrawiam i życzę udanego wieczoru.

10 komentarzy:

  1. torebeczka na różaniec śliczna - dziewczynka na pewno się ucieszy też z kompleciku i karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe prezenty Jolu, małe dziewczynki też lubią się stroić. Torebeczka jest śliczna i komplecik dla małej damy w słonecznym kolorze też. A karteczka z misiem bardzo radosna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś masz rację: małe dziewczynki bardzo lubią się stroić, a ta wkroczyła w taki okres, że zawsze stara się wyglądać jak mała dama :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz oraz odwiedzinki

      Usuń
  3. Jolu ten komplecik jest cudny a karteczka bardzo pomysłowa .A napisem że troszkę źle go umieściłaś to się nie przejmuj ,bo ja bym pomyślała że tak ma być ,a dziewczynka nawet nie zauważy bo się pięknie ,złociście świeci :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za pokrzepiające słowa. Wiesz, ja to trochę taki leń jestem i nie lubię poprawiać tego, co już zrobiłam (no chyba że naprawdę muszę). Dlatego napis pozostała właśnie w takiej formie. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  4. Piękny komplecik i urocza karteczka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ, wszystko urocze i prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.