czwartek, 16 maja 2013

Kartki dla mamy

Na Dzień Mamy :)

Witajcie Kochani :) Dzisiaj, jak zwykle to u mnie ostatnio bywa, chciałam tak na szybko pokazać moje dwie karteczki na Dzień Matki. W obydwu motywem przewodnim są kwiatki z bibuły, ale w różnych kolorach. W zamiarze mam jeszcze inne, ale wszystko z czasem. Pierwszą karteczkę zdobi słonecznik



Napisik, jak i poprzednio, zapożyczony ze stronki SZMEKA.  Środek słonecznika zrobiony jest m.in. z ziaren czarnego pieprzu. Mam nadzieję, że niedługo opracuję kursik :) Następna karteczka już w nieco innych klimatach


I tym razem freebies od SZMEKA :) 
No to chyba tyle na dzisiaj. Serdecznie witam nowego obserwatora :) i dziękuję za Wasze odwiedzinki oraz zostawiane komentarze. Życzę wszystkim udanego popołudnia i do zobaczenia na następnej kawce :)

5 komentarzy:

  1. Jolu wszystkie są piękne,fajnie tak użyć czasem jakiś nasionek .A kolorystycznie ta ostatnia jest bardzo w moim typie i ma świetne bibułkowe kwiatuszki.Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za miły komentarz Danusiu :) Lubie używać od czasu do czasu nasionek, a jak patrzę na wykorzystanie ziaren kawy, to po prostu nie mogę się doczekać, kiedy sama coś z nimi pokombinuję :)

      Usuń
  2. Mimo, że na żywo wolę słoneczniki to jednak tutaj ta druga przypadła mi do gustu bardziej :) chyba ten kontrast tak zadziałał :) super karteczki obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat także doszedł do takiego wniosku i dlatego już jej nie mam :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. piekne kartki będą wspaniałym prezentem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.