środa, 10 kwietnia 2013

Szydełkowy tort

Witam wszystkich serdecznie w to wiosenne przedpołudnie :) Chyba nie tylko mnie cieszy to piękne słoneczko, które tak nieśmiało przebija się przez chmury. A ja w końcu mam trochę czasu, aby umieścić kolejny wpis. Zakończyłam czas imprez wiosennych - następne dopiero wyjazdowe w maju, więc mogę trochę popracować. W tak zwanym międzyczasie - pomiędzy pieczeniem placków i robieniem przekąsek - skończyłam robić tort weselny. Jeszcze zanim zaczęłam pisać bloga, zobaczyłam pomysł na taką pracę na jednym z blogów (niestety nie pamiętam na którym). Oprócz kwiatów, które mnie wówczas tak zauroczyły,  wzbogaciłam go o gołąbki i obrączki. Trochę czasu zajęło mi obrobienie styropianowych kółek, ponieważ musiałam kilkakrotnie pruć, ale efekt jest dla mnie zadowalający. Zamierzam jeszcze dodać do niego serwetę na tekturowym "talerzu" i może jakiś napis (jeżeli będzie pasował). Póki co, musi swoje odczekać, ponieważ kilka pilniejszych prac czeka na wykonanie. No a teraz kilka zdjątek :)
Moje gołąbki przez długi czas wyglądały tak :)

 Biedaki nie mogły się doczekać,  kiedy wreszcie dostaną swoje oczy. Mój tort bardzo długo nie prezentował się w ogóle :)


Dopiero dodatki zrobiły swoje




A dwa gołąbki sobie siedzą i czekają na swoich nowych szczęśliwych właścicieli :)


Tak prezentuje się moja praca, którą zgłaszam do konkursu w "Wiosna z Centrum Rekodziela". Na dzisiaj kończę, bo muszę pędzić po córę do szkoły. Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę szybkiej i pięknej wiosny.

10 komentarzy:

  1. łał,zakochane gołąbki mają widoki na wygraną,ciewawy tort

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha, Elu fajnie byłoby zgarnąć tę wygraną, ale konkurencja jest bardzo mocna :) Ale fajnie jest zglosić coś nowego

      Usuń
  2. Urocza para Jolu, i wyjątkowy pomysł słodziaki pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dusiu, muszę w końcu także i do Ciebie zaglądnąć, bo dawno nie miałam niestety okazji:( Również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Tort wyszedł Ci rewelacyjnie:)
    Piękny prezent na ślub:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W planach mam teraz tort na chrzciny - już opracowuję, co będzie na wierzchu :)

      Usuń
  4. Takiego tortu w życiu nie widziałam! Bardzo oryginalny pomysł i świetne wykonanie. Życzę powodzenia w konkursie i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, a powodzenie się przyda, bo konkurencja spora i prace piękne

      Usuń
  5. Świetny jest!!! a te gołąbki przesłodkie ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zabawa była z nimi, zanim uzyskałam kształt, który mnie zadowolił :) Ale efekt podoba się również i mnie (skromnością to teraz raczej nie grzeszę ;) )

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.