piątek, 1 marca 2013

Moje kolejne karteczki

Witajcie znowu :) Dzisiaj co prawda pogoda nie napawała do pracy twórczej, ale postanowiłam się zmobilizować i wykończyć kilka zaczętych karteczek. Jak to ostatnio u mnie bywa, znowu pojawił się haft matematyczny. Bardzo spodobała mi się ta technika, która pozwala czarować nicią na papierze. A ja przecież uwielbiam nici :) :) :) Tak więc powstały dwa kurczaki, jeden zając i oczywiście jajo wielkanocne. Każdą karteczkę wzbogaciłam o dodatkowe elementy z różnych technik. Jestem ciekawa Waszych opinii na ich temat :)








Mnie osobiście najbardziej urzekł zając z pisanką.
Teraz po karteczkach przyszła kolej na moje kurki, które już ponad tydzień czekają na usztywnienie i do tej pory nie zmobilizowałam się, aby to zrobić. Bardzo nie lubię tego etapu, ale postaram się w następnym poście pokazać moje kurze dziełka.
Na sam koniec wspomnę tylko, że dzisiaj zostały rozstrzygnięte dwa candy: u Ewy i w Leniuszkowie. Niestety tym razem nie miałam szczęścia, ale serdecznie gratuluję wszystkim nagrodzonym dziewczynom pięknych prezentów.
Na dzisiaj kończę i dziękuję za odwiedziny :) oraz miłe komentarze.  

10 komentarzy:

  1. Piękne, piękne, wiem co mówię mam dowód dwie prześliczne karteczki i prześlicznego motyla [wiosnę zaprasza u mnie na blogu] kto nie wierzy niech sprawdzi pozdrawiam Dusia [Dziękuję bardzo Jolu]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, jak już napisałam w mailu: cieszę się, że moje małe dziełka przypadły Ci do gustu :) i dziękuję za przemiły komentarz

      Usuń
  2. Cudne karteczki, tak pięknie wykonane, w mojej ulubionej technice. Uwielbiam haft matematyczny, tez swego czasu haftowałam karteczki. Pozdrawiam cieplutko.
    Zajączek niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tę technikę :) Dziękuję za miły komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. OOO, kolejny fajny blog :) Znalazłam Cię u Dusi ;) Będę zaglądać i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że komuś podoba się to, co robię :) Witam kolejnego obserwatora i dziękuję za ciepłe słowa :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Jak fajnie,że tu trafiłam. Będę obserwować. Śliczne kurczaki. Ja nie umiem malować wogóle !. Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za słowa uznania :) i witam wśród obserwatorów moją imienniczkę :) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.