środa, 13 lutego 2013

Podstronka ze wzorkami

Dzisiaj musiałam wyrzucić moją podstronę ze wzorkami, ponieważ nie byłam tam w stanie nic dodać. Ciągle przestawiały mi się tekst i obrazki, a w dodatku nie chciało się na niej nic zapisywać. Nie wiem jeszcze jaki może być tego powód :(
Postaram się teraz na bieżąco je uzupełniać w postach na stronie głównej.
W dzisiejszym poście postanowiłam Wam pokazać coś, czego jeszcze nie opanowałam zbyt dobrze, a co bardzo mi się spodobało jakiś czas temu. Są to kokardy robione za pomocą takiego bardzo prostego urządzonka, które nazywam "jeżykiem" (nie wiem, jaka jest fachowa jego nazwa).
Kokardy są bardzo ciekawe, można je ze sobą łączyć i ozdabiać na różne sposoby. Póki co, ja zrobiłam kilka ze wstążek różnej grubości i jedną z włóczki. Pokażę Wam 3 wstążkowe.







A tak wyglądają połączone:


Jedną z takich kokard wykorzystałam do ozdobienia czapki mojej młodszej córeczki. Dodałam na środek perełkę i całość przyszyłam. Efekt ciekawy, a ozdoba niespotykana :)

A Wy co sądzicie o takich kokardach?
Kończę to moje pisanie, bo pasuje dzieci położyć spać. Wszystkim zaglądającym do mnie życzę spokojnej nocy i kolorowych snów :) Dobranoc

4 komentarze:

  1. Witaj Jolu. Dziękuję za udział w moim candy. Twój młodziutki blog zapowiada się bardzo ciekawie, chętnie się przyłączę. Bardzo mi się spodobały te kokardki. Spróbuję wykorzystać ten pomysł (oczywiście jeśli pozwolisz) do dekoracji swoich kartek. Mam nadzieję, że się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie witam Cię na moim blogu :) Oczywiście kokardki każdy może sobie zrobić :) - pomysł zaczerpnęłam z zagranicznych stronek. A na karteczkach będą się pięknie prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola amiga .
    Gracias por tu visita .
    Hermosos sus trabajos , buenas ideas , gracias por compartir.
    Le dejo saludos desde Argentina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.