czwartek, 14 lutego 2013

Kolczyki

Ostatnio staram się tworzyć trochę "biżuterii" (jak to szumnie zabrzmiało). Moim znajomym coraz bardziej podobają się twory frywolitkowe, więc postanowiłam zrobić jak najwięcej tego typu kolczyków, które później będę sprzedawała na wielkanocnym kiermaszu. Już teraz, choć proste w swej formie, cieszą się powodzeniem :). Wczoraj wysupłałam seledynowe z dodatkiem małych, czarnych koraliczków (Toho) i większego w kolorze zielonym (tutaj nie znam nazwy). Wyglądają tak:


Póki co, rozwijam u siebie dopiero tę technikę i moje prace są jeszcze proste, ale coraz bardziej wciąga mnie to supłanie :) Do oglądnięcia innych prac frywolitkowych zapraszam do podstronki "Frywolitka"
Jeśli ktoś chciałby spróbować tego wzorku, to podaję go poniżej (znaleziony w Necie).


Nie zapominam oczywiście o starym, dobrym szydełku. Tym razem postanowiłam zrobić kolczyki na kółeczku. Jedne wykonałam z czerwonego kordonka z dodatkiem złotej nici, a drugie z kordonka w kolorze turkusowym z dodatkiem srebrnej niteczki.






I jeszcze jedne........




Wzorki nie są zbyt wyszukane, ale chodziło mi o takie formy, które nie będą kłopotliwe w utrzymaniu dla przyszłych właścicielek.
I jeszcze jedna sprawa :) Zapisałam się dzisiaj na kolejne Candy, które tym razem urządza  Ewa z blogu "Ogród - cardmaking - pasje". Są tam do wygrania piękne twory jej rączek, a warunki do spełnienia naprawdę proste. Link do jej stronki znajdziecie u mnie w pasku bocznym. Właścicielka dodatkowo może się pochwalić przepięknym ogrodem, który mnie po prostu urzekł. Podziwiajcie razem ze mną: http://ogrodnanadbrzeznej.blogspot.com/
Na dzisiaj tyle. Następnym razem pochwalę się nowymi karteczkami i być może skończonym kołnierzykiem. Dodatkowo postanowiłam Wam pokazać, w jaki sposób kilka lat temu ozdobiłam pokoje moich córek. Efekty można podziwiać do dania dzisiejszego, a każdy nowo wchodzący do tych pokoiczków pyta się, kto nam to wykonał :) Mnie osobiście cieszy taka reakcja, bo czuję się przez to doceniona i nabieram większej pewności siebie.
Na dzisiaj już naprawdę koniec. Gorąco wszystkich pozdrawiam i życzę owocnego dnia :)


7 komentarzy:

  1. Piękne prace tworzysz:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystałam z Twojego zaproszenia i wpadłam się rozejrzeć a że tworzysz piękne rzeczy to zostaję na dłużej:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Wam Dziewczyny dziękuję za odwiedzinki :) i miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Jolu za miłe słowa o moich blogach. Podobają mi się Twoje kolczyki, nie wiem skąd taki brak pewności siebie? Ja nie supłam i nie szydełkuję od dłuższego czasu ale piękne rzeczy potrafię docenić. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze Twoje kolczyki więc śmiało możesz tworzyć dalej pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim Wam dziękuję za tak miłe komentarze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.