piątek, 18 stycznia 2013

Ostatnio trochę tworzyłam, więc i nie miałam zbyt wiele czasu, aby zaglądać na bloga. W końcu chciałabym się pochwalić moimi pracami. Nie wszystkie są jeszcze wykończone, ale przykuwają uwagę :)
Na początek pochwalę się wózeczkiem, jaki zrobiłam dla koleżanki na chrzciny.


 

Trochę pracy jest przy składaniu go w całość, ale dla efektu warto się potrudzić.
Na poniższym zdjęciu chciałabym Wam pokazać, w jaki sposób można uzyskać odpowiednie kształty budy i gondoli.






Do budy wykorzystałam malutki okrągły balonik, a na gondolę serwetnik, który odwróciłam do góry nogami. Tak nałożone elementy zostawiłam do wyschnięcia, a potem łączyłam je razem. Koła doklejałam klejem na gorąco, a budę z gondolą łączyłam za pomocą wstążki.


Zaczęłam także robić bardzo fajny koszyczek z zajączkiem. Będę musiała go jeszcze tylko usztywnić, bo bez tego ani rusz. Robiłam go z białej włóczki, a na uszy i łapki wykorzystałam nieco różu. Efekty poniżej:)








3 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita - jak taki małe coś można zrobić - cudo :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha - można i bardzo fajnie się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga wózeczek coś pięknego i pomysł uroczy ślicznie to zrobiłaś pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde dobre słowo, jakim chcecie się ze mną podzielić :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.